Ensamheten



Det känns konstigt tomt i huset... Saknad och ensamhet. Jag hör varenda ljud i hela huset... Jag hör det betydligt tydligare än annars, jag hör tvättmaskinens brummande, jag hör hur klockan tickar, bilarna som kör där ute någonstans... Jag hör allt!

Jag har lagat middag till mig själv, urtråkigt. Jg funderar på sådana tråkiga grejer som vad jag ska laga till middag till mig själv imorgon? Och resten av veckan... Vad ska jag göra nu då? Rastlösheten är stor. Jag funderar om det är någon idé att åka till Kåbban någon kväll, är det någon som skulle vara på det?


Kommentarer
Postat av: anna

Det är nog för att du vet du är ensam, då lyssnar man nog mycket mer och hör tystnaden. Försök vänd det hela och njut av det istället! Kram!

2011-03-13 @ 17:26:09
Postat av: karin

Slå på lite musik :D eller se en film!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback