Länge sedan sist...

Nä, jag kanske skulle ta och damma av den här bloggen? Kanske öppna upp den till och med? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. :) Satt och beställde ett nytt bankkort nyss och passade på att ta en ny bild då kortet ändå skulle gå ut snart. Så då fastnade jag ju lite för att titta på några av sommarens alla bilder. Längtar tillbaka. Sommar, värme och lediga dagar med familjen. <3 

Har just avverkat en jobbhelg så just ledighet med familjen känns efterlängtat just nu. I november jobbar jag bara 85 % och det ska bli så fantastiskt skönt! Och när man jobbar skift så här så gör det så sjukt stor skillnad. Jag slutar typ 12 nästan jämt! Korta och få dagar för barnen på förskolan. <3

Här kommer några bilder jag fastnade lite extra för. :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här sista bilden är från förra helgen då vi var i Kuri. <3 Nej, nu ska vi kojsa. Jobbar ända till 16 imorgon, vilket är ovanligt (och jobbigt) efter en jobbhelg. Tisdag är jag och barnen lediga så då funderar jag om jag om vi skulle ha tagit en dag i Skellefteå. Får se vad tiden utvisar. Hoppas ni är några kvar som kikar in här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback