Våren är här!

 
  
Hade skrivit ett inlägg som försvann :(
 
Skrev om vår härliga vårdag som började i lekparken och väl där så ringde pappsen och meddelade att han skulle kompa ut. Så vi njöt i lekparken och My fick gunga i en sådan här "hänggunga" med Melissa för första gången. Båda gillade det. :) Sedan hemma så byggde vi snökakor och när pappsen kom hem åkte han och Melissa på coop och Mysan sov ute i vagnen medan jag lyssnade på ljudbok. Oj så jag njöt. Sedan har vi varit ute och donat på och lekt om vartannat hela dagen.
 
Försöker njuta mer än någonsin nu sista dagar av föräldraledigheten. Tänk, jag kommer aldrig vara föräldraledig så här länge igen. :( Men, jag ser framemot att börja jobba igen. All tid har sin charm. Och jag unnar verkligen Henke att få vara ledig nu och njuta med kidsen. Så lyckligt lottade vi är! <3 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggisar fina bilder på barnen kul med att vara ute i vårsolen ljudbok är toppen man kan slappna av och till och med somna. lycka till med Mysan på Torsdag

2016-04-09 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback