Sommar i luften

 
Igår var jag och Anna och fotade blåsippor. Det var lite svårt att komma mig ner till marken, men några fina bilder fick jag (så det var värt mödan) haha
Igår var det ju dessutom värsta sommarvärmen. Så härligt! Idag regnar det. :( Men känns ändå skönt att sommaren gjorde sig lite påmind igår, påminner oss om vad vi har framför oss. <3
 
Ska bli skönt med helg. :) Ska försöka få lite ordning bland alla våra ytterkläder i helgen tänkte jag. Men får väl se hur det blir med den saken. Kanske något roligare dyker upp. ;)
 
Nej, nu ska jag försöka orka med en sväng med snabeldraken och hänga tvätten som borde vara klar snart. Sedan blir det att hämta lillvännen, hon får en kortdag idag. :)
 
Ja, det var alltså inget vettigt jag hade på hjärtat idag. haha
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart kan du allt fin bild på blåsippan. Blir fin när man dragit med snabeldraken.

2015-05-10 @ 14:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback