Vecka 30


Asså poff sa det. Vecka 30. Herregud alltså vad tiden går snabbt! Jag har bara 4 arbetsdagar kvar (fördelat under 2 veckor). Crazy. Imorgon och 3 dagar nästa vecka. Däremellan har jag unnat mig föräldraledigt för att få vara ledig under påsken. :) Påsken spenderar vi som vanligt i stugan. Ska bli härligt fastän dom verkar lova rätt kasst väder. Hur mår jag då? Jag mår ganska bra förutom något för hög puls (villet känns av ganska ofta) Ingen foglossning..Bebis trycker upp allting typ i revbenen så det är ett obehagligt tryck under höger bröst, vilket jag haft sedan vecka 23-25. typ. Ganska trött är jag, men det beor nog på att jag vaknar så ofta på nätterna så det blir aldrig hela nätter jag får sova. Mycket sammandragningar har jag och jag tycker det spänner och drar nästan hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Karin

Alltså herregud vad fort det går!! Vecka 30!!! Nu är det ju inte länge kvar :D :D :D

Svar: eller hur :D Galet men kul!
Sara

Postat av: Anonym

Snart är det över det går så fort och snart är det sommar.

2015-04-05 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback