Midsommar 2015

Det börjar bli en fin familjetradition att fira midsommar i Kuri. För även i år firades midsommar där.
 
 I Kuri går man klädd som man vill på midsommar! ;)
 
 
 
 
Jag och min finaste man lånade pappas fyrhjuling och körde en sväng. Det här är ett berg mitt emot våran stuga. Om ni kollar riktigt noga så ser ni "kurivägen" som går nedför backen och leder till våran stuga, typ rakt fram i mitten av sjön ni kan skymta. ;)
 
 
Melissa som ville doppa fötterna i sjön. <3
 
Henke kan som vanligt inte låta bli att "jobba" lite granna!
 
 

Underbara dagar förstås. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina kort på den underbara midsommaren2015.Tack för att ni ville komma även i år. Och tack Henke för att du har röjt sly vid sjön nu ser man den fina utsikten från köksfönstret Tack melissa för din fina mornar med mormormys till kaffet och våra fina pratstunder vi har du och jag och morfar.

2015-06-27 @ 08:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback