Jul & nyår



Skönt att ha flängt färdigt efter jul och nyår nu. Idag har vi fixat hemma och varit ute och lekt allihopa.

Melissas sovrutiner har blivit helt pannkaka på kuppen. Imorse sov vi alla till 9.35! galet. Och ikväll ville hon inte somna förstås. Så få se hur länge vi sover imorgon. ;)

Julen spenderade vi hos Melissas farmor. Vi var där nästan en vecka och blev bortskämda med sovmorgnar varenda dag. Julafton var vi i Kukkola med Henkes släkt. Mycket trevligt!

Nyår var vi i stugan med Henke, Lollo och deras två barn. Vi hade det verkligen mysigt. Var ute mest hela tiden och lekte med barnen. :)





Nä nu ska jag sluta mina två blå. Jag jobbar på en årssammanfattning också. Så håll till godo :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har haft det trevligt ser jag jätte fina bilder du har tagit.Längtar till års sammanfattningen så man får läsa din blogg.

2015-01-04 @ 06:03:10
Postat av: Anonym

<3

2015-01-05 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback