Storforsen

 
Vi har haft superkul och verkligen fina dagar i Storforsen med arbetsgänget. Oj så givande dagar och nu fick vi verkligen mer energi så vi orkar längre! Och det bästa av allt så lyckades vi lösa så vi nu jobbar betydligt färre helger! Jippie! Och vi är verkligen en superhärlig grupp! Det är så kul att vi trivs så bra ihop även om vi såklart också kan ha diskussioner. Men det är ju viktigt så att vi kan göra ett så bra jobb som möjligt. :)
 
I helgen jobbar jag sista helgen innan det blir mindre helger. Från och med oktober blir det betydligt lugnare. 2/5 helger i snitt, men då har vi några som gärna jobbar helger lite oftare än så, så ibland är jag ledig 3 helger på raden! :D 
 
 
Några av mina fina arbetskompisar. :) Jessica bakom kameran. :)
 
 
 Idag är jag ledig och snart kommer Melissas farmor hit. Hon ska vara här i helgen. :) Kulkul! Även om jag knappt kommer vara hem något. Menmen. Henke har tagit föräldrapenning idag så han är också ledig. :) Börjar få lite ångest över att dagarna snart är slut! Hojja!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Så fint med alla höstfärger!

Svar: Visst är det :)
Sara

2014-09-29 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback