Underbart väder!



Bilden är dock från igår då vi var med Aylin och hennes mor. Bilder från den dagen kommer någon annan dag. :)

Vilken underbar förmiddag med värme och sol. Jag börjar jobba på 45 minuter i skrivande stund och Melissa har jag lämnat på förskolan innan de skulle äta lunch. Vi cyklade dit. :) Annars har hon bjussat på sovmorgon till 08.00 (igår var den 8.45) :D Vi har varit ute hela förmiddagen och cyklat, lekt och travat ved. (För min del då) ;) Längtar till fredag då slutar jag tidigt och så ska vi grilla vid Norrstrand vårt lilla gäng. :) Nä nu ska jag börja göra mig redo. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormors sötnos Kan själv komma upp i gungan och snart gör hon fart själv.

2014-05-24 @ 08:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback