Grandagen 2014

 
 
 
Melissa har verkligen haft en toppendag! (Vi också förstås). Det bästa är ju att få se sitt barn så lycklig och sprallig. Hon älskar verkligen djur. (Och vi är rädda att Melissa är lite allergisk) :/
 
Efter besöket på grandagen (Vi mötte upp Malin & Patrik och kidsen där), så körde vi till Nystrand för att käka marängrulltårta. (Med hallon i). Riktigt gott! Så vad ska mamma bjuda på när det är morsdag då? ;) hihi
 
Jag är däremot inte alls taggad inför jobb imorgon. Det känns så tungt allting nu. Men snart semester! 
 
Avslutar med lite mer bilder!
 
 
 
 
 
Melissa har bara sovit 20 min idag, så nu är hon och pappsen och gör välling. <3 Blir nog en tidig kväll för fröken Alakangas. Som vi numera kan lägga i rummet så ligger hon och pratar till hon somnar. (pepparpeppar) Lillsötisen! Blir nog en tidig kväll för föräldrarna också. Tröttare än tröttast är iaf jag! Kanske går en prommis i kvällssolen om jag orkar. Kanske jag får lite energi. Solen kan ju ge en enormt med energi. Så jag hoppas på det. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma N

Men oj, varför tror ni hon är allergisk?:(
Haha de e ju faktiskt morsdag i de flesta länder idag, bl.a. USA (säkert därför din mamma trodde de:) och även Finland som ju e granne med oss så:)

Svar: Hon är rosslig och slemmig i bröstet/halsen kväll/natt/morgon. Men vi avvaktar till hösten och ser hur det är med Izzy. (Det blir värre när vi är hos farmor som har både hund och 2 katter), så hoppas det lugnar ner sig :)
Sara

2014-05-11 @ 22:12:29
Postat av: Karin

SötMelissa!! <3 så kul med Grandagen! Mindre kul om hon är allergisk :/

Svar: :)
Sara

Postat av: mamma

Fina bilder på Mellis och ni.Hon har blivit så stor lill jäntan och så söt med sin små gaddar.Men ser att Hon gillade djuren.

2014-05-15 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback