Sjukelisjuk

Bilden är från tiden när hon hade magsjuka. Åh vad jag tycker synd om henne när hon inte är riktigt kry. <3 
 
Ja, då var Melissa sjuk igen. Igår ringde de från förskolan 20 min innan jag skulle hämta henne. 38.6 i feber. Sen på kvällen och under natten fick hon slemhosta. Idag under dagen fick hon även snuva. Huvva, det är så synd om henne. Hon har mest sovit idag, eller bara suttit hos oss och myst. Lillvännen. <3 Idag vabbade jag på fm och Henke på em. Skönt att kunna dela på det. :) Imorgon vabbar jag och fredag kommer H att vabba. Så imorgon blir även det en hemma-mys dag.
 
Kan även säga att jag fått tillbaka min mobil igen. :D Underbart! Har inte tänkt tappa den i garagegolvet mer. Ska inte ens ta med den dit... Never ever. ;) 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka installera alla appar och sådant som jag behöver i mobilen. 
 
Puss å hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla snuttan då! <3 så himla mysigt hon såg ut att ha det iallafall :) hoppas hon blir pigg och kry snabbt!

Svar: Ja en riktig myspys <3
Sara

Postat av: anna

Är det krockkuddar som gäller nu då? ;D
Hoppas hon kryar på sig snart. kram!

Svar: haha ja precis! Får bara använda den i sängen. :P Ja, hon har ingen feber nu iaf, så det verkar gå åt rätt håll. :)
Sara

2014-02-06 @ 20:10:16
Postat av: Anonym

Åhh mormors lilla princessa sjuk inte kul.Hoppas att hon blir frisk snart.

2014-02-08 @ 07:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback