Busunge <3

 
 
Helt plötsligt blev hon väldigt tyst imorse... :P
 
Nu för tiden går det undan här hemma. Hon tar sig fram hur snabbt som helst. Man får passa kattmaten, och ja nu får man passa så hon inte gör hyss också. :P haha Hon älskar att stå och gå (med hjälp av ett par händer) Gåstolen är en hit, och även hoppgungan (fortfarande). 
 
Och sover dåligt gör hon fortfarande. Nu har vi pratat om att ta bort nappen för gott... Borde egentligen ha gjort det för länge sedan, men det är inte lätt. Det är ganska enkelt att bara stoppa in den i munnen... Men hon är allt bra underbar för det. <3 Vad gör det att föräldrarna får sova lite halvtaskigt. Inte ett skit i det stora hela. ;) Men det är klart det vore underbart att få sova utan uppvak en hel natt... :) Tänk att hon sov så  bra första tre månaderna och sedan bara kabooom! ;)
 
Men vad gjorde vi innan vi fick Melissa? Känns som ett helt annat liv :) Livet fick en helt annan mening sedan den 31 juli 2012. Nu är det ju henne man sätter främst hela tiden. Och det är underbart. Haha Nu i skrivande stund har hon krypt genom vardagsrumsbordet. Från tvhållet till min sida där jag sitter i soffan. haha Bäst att sluta :)
 
Busfia! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner ju inte igen henne på första bilden, ser så vuxen ut :) Busungen!

2013-03-23 @ 18:23:52
Postat av: mamma

Busfia jo nu händer det saker hela tiden så nu är det att se upp.Tänk vilken upptäckar glädje hon ser varje dag.Det är en helt nu värld från att ligga och titta på taket och leka i gymmet men nu kommer man dit man vill.

2013-03-24 @ 06:39:47
Postat av: emma

så söt!!
hehe, kattmaten är de bara se upp med.. räknar nog med att den får hamna på bänken för dom lär ju knappast sluta vara intresserad av den inom en snar framtid;)
hej och hå! Det är en snabb liten dam ser jag! Kör hon den klassiska krypstilen eller har hon en egen variant?=)

Svar: haha hon har en egen variant. ;) Synd jag inte kan få upp filmer längre, annars hade jag lagt ut en film så ni får se. haha Ja, jag undrar var vi ska ställa kattmaten. Hon får ju inte vara på bänkar och sånt här... Får hitta på något fiffigt :)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback