Bildbomb från Åre 2013

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha, denna hittade jag i Henkes mobilkamera... Udda inställning :P
 
 
 
 
 
 
Här var jag goooode nöjd då jag klarat mig nedför en ravin. (Där det förut i vinter gått en lavin). Herregud så rädd jag var. Jag var så rädd så jag grät. Kan ni se er mig framför er? Jag hade Melissas darriga underläpp alltså. Här snackar vi seriösa grejer. ;)
 
Det gick ju även två laviner i Åre under helgen. Vi fick en del sms om vi levde kan jag ju säga. ;) En dog i den första lavinen :( Och den andra gick från samma ställe som den första...
 
Denna bild får avsluta detta bombinlägg. :) Finns sjukt många fler bilder, men risken finns ni redan tröttnat. ;)
 
Bilder säger mer än tusen ord och visst är det väl så! :) Har haft helt fantastiska dagar i Åre med kanonväder! Sol alla dagar (lite mycket blåst första dagen men annars helt perfekt). God mat, gott sällskap och härliga soldagar i backen. Och massa mys med Melissa förstås. Och med min mamma. :) Tack alla för en oförglömlig resa! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh så härligt!! Vill också åka :D älskar första bilden på Melissa! Den var ju läskig den där med den konstiga inställningen! :D
Visst gick det en lavin i helgen??

Svar: Det gick två laviner i helgen, varav en dog i den första. Båda lavinerna var på samma ställe. Men det var från ett ställe man inte kunde ta sig till via lifterna så att säga. Man såg stället från pisten men för att åka dit var man tvungen gå en bra bit. Men Åre är ju så sjukt stort, så kan inte direkt säga var i Åre det var :) Haha, ja visst var den läskig! Och ja visst är hon söt på den :D
Sara

Postat av: anna

Kul att se bilder, och så skönt att ni fick så bra väder. Kram! (gillar bilden du ligger i backen extra mycket)

Svar: .) Ja, vi sa att vi fick valuta för pengarna sen förra året. haha ;)
Sara

2013-03-11 @ 22:16:10
Postat av: mamma

Super fina bilder på allihopa .Pluss lilla hjärtat.Tack för att jag fick följa med och ta hand om lillan,jag gör gärna om det.

2013-03-12 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback