Lillspexaren!

 
 
Två bilder direkt från kameran. Den första gillar jag. haha Vår lilla spexare! ;) Den andra är från idag. :) Testade en body i 74 idag. Liiite stort :) Så vi lär nog använda 68 ett bra tag till. Men denna body såååg så liten ut. Typ som att det inte var någon skillnad. Men det var det. :)
 
Igår hade vi  Emma och Amanda här. På kvällen pysslade jag och Anna. Alltid lika mysigt! Idag har vi varit på mammaträff. Lika trevligt som vanligt. Det är skönt att kunna "prata av" sig lite om allt babyprat, barnmat hit, gröt, göra egen mat och vilka strumpor som är bäst... Mina vänner blir väl tokig på mig om jag annars bara pratar om sådant. ;) Så nu klarar jag mig nog utan sådant prat en vecka till om inte annat. ;)  Nu ska jag slå en pling till Karin. Melissa somnade just (hon ligger på samma ställe som den nedersta bilden togs på), fast hon somnade på sidan. :P Sötunge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh. Hade så tråkigt så klickade in här i hopp om att kanske har Sara skrivit nåt. hon ser lite full i fan ut på första bilden, påväg att räcka ut tungan. Eller hon har säkert gjort det innan och slutar så fort mamma fotar, förstås!

Sen måste jag säga att jag inte blir tokig, men å andra sidan så kanske du inte får den respons som du söker efter ;)

Svar: nä jag vet att du inte blir tokig :) och jag får alltid den respons jag söker efter från dig <3
Sara

2013-01-30 @ 16:47:14
Postat av: Emelie

En busig sötis! :)

Svar: :)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback