Bra i magen igen! <3

Äntligen blev hon bra i magen. Snacka om lång dag det blev igår. Jag stupade i säng strax efter Melissa! Henke hade tänkt komma hem för att hjälpa mig. Men jag sa att vi kunde avvakta och det var ju tur. :) Men känns skönt att veta (och det har jag alltid vetat) att skulle jag bara säga att jag behövde mer hjälp hemma så skulle han komma hem utan att tveka! :) Världens finaste Pappa och sambo har jag och och Melissa minsann. Snart blir det ombytta roller också! 

Här kommer ett litet bildspel på olika reaktioner på gåstolen! ;) Nallen, eller kaninen, är där för när hon får för sig att somna så landar hon mjukt ;) Syns det att hon hoppar? ;) Nu ska vi bara mysa resten av dagen. :) Malin och Vilmer har varit förbi också på fm!

 
 
 
 
Denna bild är från idag ;) (Jag vet, julgardinerna borde bort men jag orkar inte ta tag i att stryka dom andra) ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

goooungen mormors jätte fina bilder.

2013-01-09 @ 08:15:56
Postat av: Ida

Vilken mysis :)

Svar: :)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback