När livet känns tungt...

 
 
Tänker på dig

"När dagen känns tung
och livet känns kallt
är det svårt att se
en mening med allt.

Så ensamt det är 
att bära en sorg.
Men bördan kan lätta
med andras försorg.

För tankar kan värma
och ord göra gott.
En blick kan berätta
att någon förstått…

Så känn att du har
ett stöd här i mig.
För det ska du veta
- jag tänker på dig!"
 
 
När livet känns tungt känns det tryggt att vi har varandra. Vi håller varandra nära. Nära. Riktigt nära. Att livet är orättvist behöver jag knappast tillägga... Med detta vill jag bara tacka våra fina familjer och fina vänner som på ett eller annat sätt visat att ni bryr er. Och ni har förmodligen förståelse till varför det kan bli lite dåligt med update här på bloggen. Vi har alla uppskattat alla värmande ord och hälsningar & blommor! <3 Ta hand om varandra nu!

Kommentarer
Postat av: Emma Nord

Vad fint skrivet vännen!❤❤ vi tänker på er ska ni veta! Kramar

Svar: <3
Sara

2013-02-10 @ 20:59:56
Postat av: Karin

Stor kram! <3

Svar: <3
Sara

Postat av: Leka

vad har hänt? <3

Svar: Jag skickade i mail på facebook, vill inte skriva här... Vet egentligen inte varför, då jag har den låst. <3
Sara

2013-02-11 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback