Mysig höstdag med Emma & Amanda <3


Försökte ta massa bilder på tjejerna tillsammans men de sprattlade så mycket så det var lite svårt. ;) Får försöka mer nästa gång vi ses. :)
 
Oj, vilken trevlig dag vi haft tillsammans med Emma och Amanda. :) Surrat, myst med tjejerna, gått på stan, lunchat där, shoppat, fikat och druckit te och myst ännu mer här hemma hos oss. :) Och tjejerna våra skötte sig så bra. De åt båda två runt halv tolv och så gick vi mot stan strax efter tolv. Sedan sov de små hela tiden på stan. :) Fyra timmar senare var vi hemma hos oss och då vaknade dem. :) Perfekt då det kändes för oss att det var dags för käk så att säga. ;) Vi fyndade båda rätt nödvändiga grejer till tjejerna våra. Tänk att man tittar typ aldrig på kläder till sig själv längre. Även om jag MÅSTE göra det snart. Ser framemot det också faktiskt. Men ska nog gå själv på stan då å bara vara och strosa runt. Men ska vänta någon vecka till för att se hur kroppen (ev) går ihop sig. Sedan är det ju så dyrt. Känns så billigt med plagg till barn (fast det blir ju dyrt i längden förstås), typ 70 kr dit, 90 dit. Sedan såg jag en tröja jag ville köpa till mig idag. Men blev fan snål. 299 kr. För en tröja! 199, så hade jag slått till. Men 299. Nä, då får det va. ;)
 
Nu sover lillan för natten och jag har tänt ljus å sitter med en kopp te med lakritshonung i. :) Njuter lite och ser tv. Tänkte lägga mig och läsa sedan å tända lite ljus i sovrummet också. :)

En superlyckad dag och jag är så glad och lycklig! Tänk att få dela detta underbara mamma liv med en kompis, och dessutom skiljer det bara 2 veckor mellan våra flickor. Underbart. Önskar bara vi bodde närmare varandra. (Fast jag får väl inte klaga, hon är ju inte 100 mil bort, utan bara dryg 6 mil bort. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vackra flickor.

2012-09-08 @ 09:42:43
Postat av: Emma

Tack själv för en underbar dag!! Längtar redan till nästa gång;)

Postat av: Erika

mysigt! :)

2012-09-09 @ 10:48:48
Postat av: anna

Lilltjejorna :) Så söööta kinder Amanda har!

Svar: visst har hon :)
Sara

2012-09-12 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback