Min brevpapper samling


Ja, jag samlar ju fortfarande på brevpapper. ;) Jag tycker det är svinkul att skriva brev, och bara att titta i min pärm. (Jag borde dock förnya och sortera bättre i den). Som ni ser på mittenbilden så har jag kvar det på precis samma sätt som då jag gjorde pärmen från början, och det är sorterat på precis samma sätt... Tycker det är barnsligt kul att välja brevpapper då jag ska skriva ett brev. :) Jag sparar alltid EN sort från alla brevpapper jag köper och stoppar in i denna pärm. Har (om jag minns rätt) exakt 187 olika sorter just nu. ;) Dock har jag bara en sk. brevvän nu å det är Karin ;)

På tal om det Karin, mamma säger att bokhandeln har brevpapper (på byn) + konsum på byn. ;)
 
Har ni något ni samlar på fortfarande? Och har ni brevpapper ni inte behöver så vet ni var ni kan vända er. ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Jag måste få se din samling nån gång!

Svar: absolut, påminn mig bara :)
Sara

2012-09-12 @ 21:23:07
Postat av: Karin

Oooh, då ska jag köpa när jag kommer hem nästa gång!! :D

Svar: None
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback