5 år av lycka och kärlek

Idag är det prick fem år sedan jag träffade mitt livs kärlek för allra första gången. <3 Kärleken till honom är större än nånsin och jag ser framemot alla de kommande åren med mannen i mitt liv. Jag älskar dig för evigt!
 
       Bjuder på den äldsta bilden jag kunde hitta här i bloggarkivet. Henriks 25års fest! haha Visst är han söt? Och snart är det jag som fyller 25. Hemska tider vad tiden går snabbt! Det blir dock ingen fest för min del men ett litet mer stillsamt kalas med släkt och vänner hade jag tänkt. ;)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Älskar dig också, vi har de gode bra du å ja :)

2012-09-29 @ 13:34:08
Postat av: mamma

Ni är så underbara tillsammans . Ni var så fin på bilden med rosa kanin öron.

2012-09-30 @ 07:17:03
Postat av: Karin

Den där svartvita är så sjukt fin på er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback