Myskväll!

 Här skulle det egentligen vara en bild på ett ljus och min nya muminmugg! (med te i förstås) <3 Men blogg.se & instagram tillsammans verkar inte arbeta så snabbt. Var en kvart sedan jag lade ut den där men finns inte alls med blogg.se nu. Men denna gulliga på Melissa är väl inte så tokig heller ;) Från imorse då hon vägrade ligga, och så när hon fick sitta i soffan så sken hon upp och jollrade på som tusan! :)
 
Ikväll har det varit en "Ta-hand-om-Sara-kväll". Först fick jag massage till våra favorit lugna låtar... Med en Izzy som blev avundsjuk. haha :) Sedan blev det nästan 2 timmar i bastun. Rekord för att vara jag! Men det var så härligt att sitta å lyssna på musik, prata med en av kärlekarna i mitt liv -Henke alltså... ;) (Vi hade förstås babyvakten så vi hörde om Melissa vaknade) -vilket hon inte gjorde. :) Vi pratade lite om framtiden å lite allt möjligt. Tiden bara sprang iväg. :) <3

Nu sitter jag och dricker lite kvällste ("Stinas te" för er som antecknar. ;) Sedan ska jag krypa ner i sängen och sova gott! Har planer nu nästan i en vecka känns det som. Imorgon är det inte så mycket, men på em är det tänkt jag ska iväg på spinning med Elin. (Huvvaligen vad slut jag kommer vara). Lördag morgon ska jag å simma med Anna (härligt enbart), och sedan kör jag och Melissa till byn för att först hälsa på Linnea och sedan åka på inflyttningsmiddag till Sara V. Söndag blir det INGENTING, eller ev hälsa på Malin Å då det var länge sedan!  Måndag åker jag å mammsen å Melissa till IKEA. Tisdag blir det skoterkursdag, onsdag ska vi hälsa på en jag jobbat med back in the days som också fått en liten tjej. (Åsa), och så ska lillan vaccineras och vägas å mätas. Fullt upp! Men mycket är ju bara roligare saker så! Nästa helg blir nog lugnare hoppas jag!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken mys kväll ni har viktigt att ta hand om varandra också.Fin bild på underbara Melissa glad är hon minsann.

2012-10-27 @ 07:53:03
Postat av: Angelica

Sötnos! =)

2012-10-28 @ 09:24:21
Postat av: farmor

Nå men nog måste väl Gullungen komma o hälsa på farmor nu när hon ska till ikea med mormor och mamsen :-) för det är väl till Haparanda ni far?

2012-10-28 @ 16:31:11
Postat av: Stora faster

Sån fin bild:-) blir glad av att se på den!

2012-10-28 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback