Hejdå Brio happy!


Hejdå älskade "första barnvagnen". Här från första barnvagnspromenaden hemma!
 
Nu har vi bytt vagn. Nu är Melissas nya vrålåk en Emmaljunga citycross (som jag ursprungligen hade tänkt köpa men tyckte Brios fördelar vägde över då). Det tycker jag uppenbarligen inte längre. ;) Nämen, Brios är bra på sitt sätt, men gillar inte att det är kardborre då den tillslut slutar fungerar... Så tänkte jag säljer den innan den slutar fungera. :) Sedan hade jag oturen att styret inte fungerade då jag köpte den... Den går bara att ha på lägsta läget...Hittils är jag jättenöjd med Emmaljungas! Känns skönt! Och gick varken plus eller minus. Så det var en bra affär då Emmaljungas ligger liite högre i pris, även på den begagnade marknaden... Men känns verkligen vemodigt att ha sålt Melissas FÖRSTA VAGN. Kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! <3
 
Nu till något annat än barnvagnssnack... Vilka trevliga dagar vi haft jag & Melissa, fast pappan i huset är borta och jobbar. Vi saknar förstås honom fortfarande jättemycket. Mer och mer för var dag... Men torsdag var Stina här och "firade" mig lite. Vi hade det så mysigt! Igår kom Stina hit igen, och även Anna. Vi spelade Razzle som jag fick av Stina. :) Och så såg vi förstås Xfactor. Fick även typ världens goaste parfym av Stina. ÅÅÅÅH så gott den luktar! Den är från Victoria Secrets. Med en liten sådan här gammaldags "puff". Sååå mig var den! Och så blev det temys och tända ljus förstås också!
 
Lillan har skött sig under dessa kvällar och har till och med somnat själv. :) Lade bara ner henne i hennes säng och så låg hon och pratade med  "Tummen" och gänget och så somnade hon! Igår ville hon ha tutten lite så fick springa dit med den bara. :) Duktiga tjejen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är duktig lilla Melissa hon pratar och viftar med sina små armar och ben och skrattar till mormor när vi pratar med varandra.Hon har så mycket att berätta och mormor förstår det hon säger,det är väl bra...

2012-10-21 @ 14:34:01
Postat av: anna

Och nu när Henke är hemma har ni det supermys tillsammans :)

2012-10-21 @ 17:17:09
Postat av: Anonym

tycker det är så kul att hon börjat prata så mycket, mysan!

2012-10-21 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback