Det där med att ställa om tiden då man har ett litet barn...

 
Åh. Jag gick tillbaka i arkivet och läste lite gamla inlägg. I ett hade jag skrivit att jag saknade den där sista strandpromenaden i Indien... Och oooooj vad sugen jag blev på en mysig solresa nu... Attans. Varför skulle jag läsa det?? Bilden visar juldagen förra året..

Nåja... Tidsomställningen idag då... Det är inte det lättaste med en tre månaders bebis. Hon började bli trött redan halv sex (halv sju på den "gamla" tiden). Halv sju gick det inte längre hålla henne vaken så då fick hon sova... Lillan då... Sedan har hon vaknat några gånger (hon brukar kanske vakna en gång ibland) men inte så här många, så nästan som att hon känner på sig att det blev lite för tidigt ikväll egentligen ;)
 
Nu blir det snart Solsidan mys med Henke. Och så är mamma här nu (fast hon är hos Kicki och hälsar på nu)... Imorgon blir det alltså IKEA. Blir spännande. Jag har INGENTING jag planerat att köpa. Men alltid kommer man ju hem med något... Kanske lite julgrejer fast man har för mycket av den varan redan. ;) Älskar julen! Ska göra det så julmysigt i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback