Älskade underbara unge!

 
 
 
Underbara lilla vackra barn, vad vi älskar dig! Våra hjärtan smälter varje gång vi möter din blick! <3
Här ligger hon i sin säng med mina gamla sängkläder som jag hade då jag var liten. Är de inte söta så säg? :D Skulle lätt kunna ha samma i vår säng! ;) haha

Idag har jag & Melissa gått en sväng på stan med Frida och Mira. Halva reapriset på KappAhl. Så där fyndade jag lite till lillan (köpte bara i större storlekar som hon inte har så mycket av). Det är ju så barnsligt billigt att jag inte kan låta bli! Köpte en body som inte var från rean (Newbie), de kläderna är ju bara för fina!

Nu ska jag göra det sista på middagen. Det blir tidigt middag idag! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja hon ÄR bara vackrast och inte bara det, hon är det bästa som hänt en farmor,jag bli glad åt alla håll och kanter när jag tittar på bilderna
och det beror inte på att hon är så lik sin pappa ;-)

2012-10-25 @ 17:44:16
Postat av: mamma

Älskade lilla hjärtat hon är vackrast i hela världen.Man får en tår i ögat av glädje när man ser dig lilla hjärtat.Du är allt för mormor och morfar puss på dig .

2012-10-25 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback