Vad vill ni läsa om?

Tror bestämt vi har typ världens gladaste tjej! Sötunge! 

Har inte så mycket att säga/skriva så jag återkommer väl kanske om jag har det. Ni kanske inte tycker det är så kul att bara se & läsa om Melissa... Men tjaaa... Det är liksom hon som uppfyller mitt liv på det mest underbaraste sätt! <3 Så om jag inte skriver om henne så har jag inte mycket att skriva helt enkelt...

Men vad vill ni läsa om? Vad vill ni läsa mer/mindre om? Kom med tips som jag kanske inte tänker på själv! :) Var ärliga så ni får ut så mycket som möjligt av att kika in här varje dag :) Så blir både ni och jag glada :)

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag nöjer mig med bilder av den goaste gullungen,tur hon inte är här för då skulle jag mumsa på hon.
Jag begriper inte hur hon kan vara så FIN!

2012-11-28 @ 16:26:56
Postat av: maudsandberg

själv klart om lilla hjärtat och om dig och henke.

2012-11-28 @ 17:32:13
Postat av: anna

Jag vill läsa om det du vill dela med dig av här.

2012-11-28 @ 22:04:21
Postat av: Emelie

Tycker som Anna, jag vill läsa om det du känner för att skriva om! Det är kul att läsa om din och Melissas vardag, det gör ju att man håller sig uppdaterad trots att man inte har setts på ett tag :)

Svar: Vad bra att du känner så! :)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback