Snöskoter!

Vår (läs Henkes) "nya" skoter. Lägg till en pulka där bak så har ni oss i vinter! ;)

Och för er intresserade så har jag klarat skoterteorin också! Så häng med oss i vinter på utflykter! :D
 
Snart kommer Anna hit så ska vi prata tjejsnack! Det behövs. Surra av oss lite granna! <3 Skönt att ha en vän jag kan prata om ALLT med och som vet i princip ALLT om mig och ändå är en av mina allra bästa vänner! <3

Igår bröt förkylningen ut ordentligt, så är ganska däckad... Men det blir kul att ha Anna här en stund och att hon inte är rädd att bli smittad :) Nu måste jag nog byta bajsblöja känns det som. haha

Kommentarer
Postat av: mamma

jätte fin skoter måste nog prova den någon gång i vinter.

2012-11-09 @ 18:55:46
Postat av: "farmor"

Grattis till att ha klarat teorin,hoppas ni får många fina skoter dagar i vår.

2012-11-09 @ 22:16:12
Postat av: anna

tycker så mycket om dig sara, hoppas du vet det <3

Svar: det vet jag vännen <3 och visst vet du att jag tycker megamycket om dig också <3
Sara

2012-11-11 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback