Ingen mer helg! :D


En blomma vi fick av Jim & Sara när de var här för någon helg sedan :) Så fin, jag älskar blommor!

När ni läser detta har jag nog precis kommit hem från jobbet och är förmodligen i badet eller i duschen. ;) Min sista jobbarhelg på ett bra tag framöver! (förhoppningsvis, under förutsättning att jag får graviditetspenningen). Fast oavsett så kommer jag ändå inte att kunna jobba så, nä, inga mer helger för mig! Oj vilken befriande känsla! Det ska jag fira med långledigt nu till helgen. Kommer vara ledig torsdag, fredag, lördag & söndag! Hur underbart är inte det? :D Har faktiskt, till och med, sagt nej redan till jobb torsdag och fredag. Missar lite pengar men jag orkar faktiskt inte. Behöver lite långledigt nu! Måste ändå tänka på vad jag orkar och inte och jag orkar faktiskt inte!

Imorgon firas det med shopping i Luleå med Emma! :D Skoj!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken klok dotter jag har bra att du tänker på dig och den lille du har i magen.Hoppas du och Emma får en bra dag.

2012-05-14 @ 07:44:00
Postat av: Karin

Kul med shopping med Emma, hoppas ni hittar mycket fint :) Bra att du tänker på vad du orkar! Fin blomma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback