Helgens bravader


Bilder från i fredags hos fina Stina! Hela gänget samlat för massa surr och lite spel :)


Gjorde lite "sommar" ute i lördags. Kör enkelt i sommar då vi ändå ska dränera så det kommer se ut som fan ändå! :P Det blev bara panséer jag satte ut i krukor. Sedan kommer jag nog inte sätta nåt alls i blombänkarna, då en av dem förmodligen ryker av grävskopan. :P Men nästa år... Då kommer det bli fint med blommor! Jag älskar blommor ute. Det känns så mycket mer välkomnande och mer hemtrevligt. :)

Annars har helgen varit riktigt lugn och skön. Det har varit väldigt välbehövligt att få vara långledig. Men nu när detta blir publicerat så är jag på jobbet. Men nog kommer jag vara slutkörd på fredag eftermiddag klockan 17 när jag slutar. Det blir en heltidsvecka denna vecka. Börjar ju som sagt kännas riktigt ordentligt då jag jobbar. Och slut är jag varje kväll! Men det är uthärdligt när jag tänker att det "bara" är 3 veckor kvar. (förhoppningsvis)Sedan hoppas jag verkligen jag får besked nu i veckan om graviditetspenningen. Annars är det ju något fel. Hoppashoppas! Och hoppas framförallt att jag får det! Vore snopet annars! Jag & mamma har ju bokat en sthlms resa för oss två där första veckan jag blir "ledig". Skönt att komma bort lite och bara få vara! Inga storslagna planer där nere, mer än att shoppa lite och hälsa på Sassa så jag får se hennes nya fräscha lägenhet! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det ska bli helt underbart att åka till stockholm och bara ta det lugnt.Men man måste nog fylla börsen.Fina blommor du satt ute.Jag tror du släktar på mig med sommar blommor.Jag vill minnas att du var alltid med mig i blomm bänken när du var liten.

2012-05-24 @ 16:32:23
Postat av: emma

ja men precis.. blått är ju en (enligt mig) snygg färg som jag själv tar på mig=) Så oavsett kön kommer det nog finnas några blå kläder i bebisgarderoben=)

Ja visst är det så.. bekvämt och bra tyger som är mjuka och inte stumma i materialet är ju det viktigaste.. men det är så många som tror de ska klä upp en docka.. liksom en klänning på en bebis på 1 månad.. den ligger ju bara ned nästan hela tiden och det hasar upp i rygg och dyl.. nä tacka vet jag body + byxor!:)

Ja visst är det kul med väggord! Jo jag tittade runt i 2 veckor och funderade och grubblade innan jag beställde.. ville som sagt ha nått med en betydelse=) Om nått som förändrat en eller nått som säger något om en som person tycker jag är dom allra bästa! Men det finns ju verkligen 100 miljontals=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback