Lilla du i magen <3

 

Tänk att vårt lilla mirakel är där inne. <3 Och det är så fantastiskt detta med kärlek. <3 Hur mycket man kan älska en människa (nu pratar jag om H). Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag och tänka sig hur mycket vi kommer att älska vårt barn? Gaaaaalet mycket! All kärlek i världen! Tack för att du finns i mitt liv och alltid finns där och vet exakt vad jag behöver och att du står ut med mina hormonsvallningar och alla mina fel och brister och älskar mig för den jag är. <3 Jag älskar dig gubben!

Ja, nu är det ju helt olika storlekar och vinklar på själva bilderna, och hur nära jag är kameran. Men då ser ni på ett ungefär. Det är kul att jämföra så här för mig, då jag själv inte tycker magen växt så mycket sedan vecka 14. Men det ser jag ju nu att den har. Och nu har gamlingar på jobbet som inte vet att jag är gravid börjat fråga om jag inte är det. ;) Så nu börjar det märkas minsann!

En liten parantes kommer här: Ska bli kul att se då Emma kommit hem hur mycket hennes mage har växt under deras resa. Just det ja, det har jag inte berättat för er läsare. Att när jag berättade för Emma att jag var gravid så sa hon att det är hon också! Och vid närmare frågningar så kom det ju fram att vi är beräknade på EXAKT samma datum. Senaste mensens första dag är densamma för oss båda. haha Så skoj att det blev så fast vi inte har pratat med varandra om det innan! Det är ju bara sådant som man sagt att vi hoppas det blir så, att fler kompisar är gravida samtidigt. Och så blev det så! Hoppas det är okej att jag skriver det här Emma, men jag tror du tycker det är okej! :) hihi Annars får du hojta till där från lyxvillan i Florida så tar jag förstås bort det :)


Kommentarer
Postat av: anna

Ja nu syns ju mysmagen ännumer! Lyckat sammanträffande blev det ändå med Emmas. Kunde ju inte varit mer precist liksom.

2012-03-01 @ 19:30:37
Postat av: sara

hur var det, visste ni vad det är förngt däri magen? svårt att gissa så här tidigt men jag trornog attdet är en liten tjej där inne.

2012-03-01 @ 20:58:11
Postat av: mamma

ja det syns ganska mycket nu.Måste ses snart så jag får prata med mommos lilla ,sjunga lite mm.

2012-03-02 @ 06:52:57
Postat av: Carro

Ja, nu syns det ju verkligen. :) Kul! :)Hoppas du/ni mår bra!

Postat av: "farmor"

Jo, nog har lillan vuxit på 2 veckor. Jag längtar så efter att bli farmor så sköt om er båda 2 och se till att det snabbt blir augusti.

2012-03-02 @ 20:52:07
Postat av: angelica

OJ nu händer det saker ser jag! :) Spännande ^^

2012-03-03 @ 12:58:07
Postat av: emma

min mage är gigantisk tror jag=) Ja alltså det small bara till från 0 till inget, nu är det ingen tvivel om man e "lönnfet" eller gravid.. tjihoo Emma kommer få en gigantiskt kula innan detta är över!

2012-03-11 @ 19:38:56
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback