Första "sparken"

Första sparken kände jag i söndags. <3 Vad blir det för vecka och dag? Vecka 18+6 kanske? Innan det kände jag "bara" suset av en fjäril (ungefär) i magen men då låg jag i sängen och kunde inte sova och bara tog på magen och "vilade" händerna där. Och vad känner jag! Två riktiga buffar. Kändes nästan som en kullerbytta.;P Sedan har jag som känt lite varje dag. Mest på kvällarna (då man har tid att bara ligga och känna) haha

Det händer så mycket nu, och jobbar mycket så tiden går så ruskigt snabbt. Det är ju bra, så inte väntan blir lika lång. :) Ikväll kommer älskling hem och vänder typ i dörren. Nä, inte riktigt, men imorgon bitti någon gång åker han iväg på firmatrippen till Kittelfjäll!

Nu bara längtar jag efter att få sova. Håller på att somna nu... Sjukt efterlängtad sovmorgon imorgon bitti iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt!

Postat av: mamma

va härligt med att det sparkar i magen .

2012-03-15 @ 06:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback