Fisketur igårkväll

 
 
 

Nöjd kille! :) Rensade och fileade den när jag kom hem så ikväll ska vi grilla regnbåge! :D

Jag har dessutom köpt på kyrkmarknaden av Peters föräldrar ett fiskespö! Mitt första egna någonsin! (Hade ju typ ett eget när jag var liten, men det var ju inte samma sak) :P  Det var jättekul och mysigt att vara där ute! Killarna är snälla som vill dras med mig. :)

Nu trodde jag de andra grabbarna skulle synas i detta kollage men kollaget hade visst skalat bort dem :P Menmen!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Njut av fisken, för vädret kan man då inte njuta av.

2012-06-30 @ 13:32:50
Postat av: mamma

Henke ser väldigt nöjd ut.Hoppas fisken blev god.Mycket fina bilder Sara,du är duktig på att fota.

2012-07-01 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback