Wonderful weekend!

Vilken trevlig helg! Det är så härligt då H har semester också. Oj, vad jag njuter! Tack alla inblandade som förgyllde vår lördagskväll iaf! Jag hade sååå trevligt! Nu hoppas jag på finväder idag (detta är inställt, skriver detta söndagkväll) då jag i så fall ska följa med Anna och Jeppe och bada på  havsbadet! Har ju inte tagit ett endaste dopp i år. (Inte för jag vet om jag kommer göra det idag heller). haha :) Badkruka som jag är! Om det nu är fint väder idag? :P
Nästa år (eller när det nu blir) så ska jag plantera massor med liljor! Risken är att dessa ryker då grävmaskinen antagligen kommer köra över dessa. Kanske de överlever, men kanske inte? Ska ev. gräva upp dem och flytta dem. Men vet inte hur jag ska göra...
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det vacker med liljor.Nästa år får du beställa på odla.nu.

2012-07-10 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback