Hej & hå!

Åh hej å hå å tiden den går!

Vet knappt vad jag gjort sen sist, men det är en hel del! Orkar inte skriva allt. Men vill förtydliga att allt jag gör säger/skriver jag inte här. Verkar vara en del som tror det. ;) 
 
Idag har vi haft besök av Emma & Amanda. Vi hade inte sett varandra på en månad nu (!!!). Så det var ju såklart vi tyckte att lilltjejerna våra hade växt! Vi gick en prommis till stan bland annat. Alltid lika trevligt!

Sedan gick Jag & Melissa och postade det sista julkortet (utan frimärke alltså), och sedan promenerade vi till Mira med hennes julklapp där jag hade turen att få bli bjuden på middag också av hennes finna mamma! Nice! Inte dumt alltså!

Nu tänkte jag försöka titta och lägga bilder som ska framkallas i en mapp. Inte lätt att välja! 

Melissa igår!
 
Hittade denna då vi gjorde handavtryck. Inte lätt alltså! haha Vi gjorde även fotavtryck som ni ser. :) Det är farmor som assisterar. :) Här var hon bara 2 månader. Lillan då! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild mormor ska snart få träffa dig igen.Tomten kommer också.

2012-12-21 @ 08:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback