Du är min längtan




Idag var jag då alltså hos barnmorskan igen. Järnvärdet var mycket bättre nu än sist, precis som vid inskrivningen låg det på nu. (126-127). Så nu behöver jag bara äta järntabletter varannan dag och är värdena bra om tre veckor då jag ska dit nästa gång så slipper jag dem helt. :) Hjärtljuden låg på samma som de andra två gångerna hon kollat. (ca 144). Blodtrycket var lite högre än vad jag haft de senaste gångerna så hon skulle hålla koll på det. För även om jag hade lägre än normalt de senaste gångerna (så är det ju typ det jag ligger på och därmed normalt för min kropp), så stiger det med 20 så vill hon ändå ha koll på det, fast det är inom gränsen för "normalt" blodtryck. Och magmåttet låg på 25!

Jag börjar längta så efter dig nu! <3 Jag skymtar för en stund att jag står med dig i mina armar. (Den låten har fått en helt annan betydelse nu)!! Jag har inte ens tänkt på innebörden av texten förrän nu då jag är gravid. (Uno Svenningsson -skymtar för en stund. Lyssna på den ni som inte har gjort det. Jättefin! <3

Det är så fantastiskt att få vara med om detta. Vi är så lyckliga! <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Fin bild! Och vad bra att järnvärdet var bättre :)

Jag har faktiskt hört den låten, riktigt fin text!

Postat av: Karin

Ja du måste testa Sarabanana! ;) har hört att man ska köra på ekologiska ägg också, ska visst vara både gulare och finare och smaka bättre.. det måste jag prova :D

2012-04-24 @ 21:38:49
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback