Saknar solen!





Efter en riktig monstervecka med långa dagar på jobbet (fast jag bara trodde jag skulle jobba två dagar) så har jag varit ledig idag och det var välbehövligt. Hade faktiskt sagt nej om jag hade fått jobb idag. Men jag hade förstås varit ärlig och sagt att jag faktiskt inte orkar en dag till. Jag var helt slut när jag kom hem igår, på ett sätt jag aldrig varit förut. Jag var trött, arg och förbannad också...

Så idag har jag inte gjort många knop och det har varit skönt. Städat lite, pysslat och sett serie. Greys har ju börjat om nu så har sett ett av två avsnitt. :) Nu ska jag lägga mig och läsa tänkte jag! Imorgon blir att stiga upp tidigt. Grabbarna ska isolera taket och några kommer klockan åtta och resten vid tio. Och jag ska passa Mira under tiden. :) Jag hoppas hon vill ligga och mysa med mig i sängen först. :) För jag är inte morgonpigg :P

Och ingen har väl missat hur myckete det har regnat... Suck. När vägar spolas bort och allting! Det måste ha varit väldigt länge sedan det blev sådana här följder av regn här... De senaste åren har det ju varit riktigt fina höstar. Men man får väl inte klaga när det blev en sån himlanch fin sommar?

Kommentarer
Postat av: mamma

Njut av ledigheten,och Mira.

2011-09-24 @ 08:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback