Livet



Har jobbat klart min helg nu. Eller vid fyra var det faktiskt. Andra helgen på rad, hur lite jobb jag än må få till veckan så ska jag då banne mig vara ledig nästa helg... Iaf, jag har färgat håret nu ännu mörkare, för er som vill veta. Har ingen bild på det och får se när det kommer (om det kommer). Mahogny brun eller hur det nu stavas. ;) Och Jägarna 2 var bra! Trots att jag jobbat så har jag haft en fin helg, så tack till de som gjort min helg extra fin trots allt jobb. Det gjorde att helgen blev enklare och mer uthållbar!

I fredags begravdes en släkting till mig. Fast jag inte kände honom särskilt väl så har jag faktiskt tänkt på honom och hans fru en del den senaste tiden. Jag har många fina minnen av honom. Han har trots allt funnits med som en del under min uppväxt med farmor och farfar.  Fast jag vet att alla ska vi någon gång den vägen vandra, och antagligen är det de äldre först... Ändå blir jag påmind om hur skört livet är och hur mycket vi verkligen ska ta vara på varandra. Det vet jag ju. Men tänker ändå extra mycket på livet just nu och alla jag håller extra kär.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Visst jobbar din mamma i Älvsbyn som undersköterska? :)

Postat av: mamma

Fint skrivet Sara.Det är bra att du tänker på dig själv man kan inte jobba jämt.

2011-09-21 @ 07:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback