Kanske det kan vara en fin dag ändå


Jag saknar verkligen sommaren redan. Jag brukar inte göra det alltid, och jag gör det inte alltid nu heller. Jag kan längta efter slalom och hösttiden också, men denna sommar har varit något extra och den kommer jag behålla i hjärtat extra länge...

Åh vilken rutten helg det här känns som redan... Vaknade och kände ändå att det var en okej dag, då jag visste jag skulle vara ledig hela helgen... Var lite deppig när jag vaknade men värre kunde ju va tänkte jag. Jag är ju iaf ledg... Trodde jag ja! Bara för att det är fint väder så åker jag givetvis på att jobba. Nog för att jag vill jobba mycket, men inte just denna helg. :( Är inte alls på humör för det. Men får jag jobb nästa helg kommer jag vänligt men bestämt att säga nej, och även då säga att jag nu vill vara ledig minst två helger på rad då jag jobbat två på rad nu... Bara för att man är vikarie så förväntas man ställa upp jämt. De ordinarie klagar om de får jobba för många helger men jag som vikarie har ingen rätt att klaga typ...  Hoppas så att jag kan få ett fast jobb snart...

Tror jag kommer vara nöjd med denna dag iaf, när den är slut. Började med att gå och hälsa på Anna så hon skulle få oväntat besök. ;) Men då jobbade hon, men skulle hem på lunch så jag gick och köpte schampo för färgat hår och plastfickor till scrap-albumen, så nu jäklar kan vi pyssla! :) höll henne sällskap och så pratade vi en del. Sedan nu snart kommer älskling hem, då ska vi och köpa pizza och sen ska vi och se Jägarna 2. Imorgon på mina timmar ska vi köra till Arnemark och gå till vårt speciella ställe där i skogen och mysa lite och kanske luncha om vi har tur. Då kommer det iaf kännas som att jag gjort något vettigt, mer än jobba under helgen. (Hoppas jag). Sen hoppas jag på spelkväll på söndag. :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Så fin bild! Jag saknar också sommaren, den var så himla härlig. Jobbigt med jobbet, jag hoppas verkligen du får fast snart, jag tycker du borde få det. Åh, Jägarna 2 tyckte jag var riktigt bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback