Oktober bara springer iväg!



Idag har jag haft en härlig dag. Lunchade på stan med Sara och gick omkring på stan och kikade lite och köpte mig en ny almanacka! Är sugen på att köpa gardintyg på Trasan också, men det fanns så mycket att välja på plus att jag inte kunde måtten på köksfönstrena, så det får minsann bli en annan dag!

Sedan kom min fina svägerska med sambo hit. Det var alldeles för länge sedan sist. Så det var mysigt. Hon intervjuade mig för ett reportage hon ska göra i skolan (hon pluggar till journalist för er som vill veta). Det handlade om tiden när jag var sjuk. Ska bli kul att läsa/se sedan! :) (Hoppas jag får se det sen Molpe)? ;)

Nu ska jag värma mig lite middag och sedan ska jag nog ta det lugnt ikväll! :) Sambon min jobbar minsann över hela veckan, vilket är mindre kul! Men vi ska se SOA sedan så det låter alldeles underbart tycker jag!

Igår gjorde jag en ny "middag". Taco-varma-smörgåsar. Sedan, eller då, kom Jimmie förbi med sitt nya vrålåk och han kom lagom till middagen var färdig så jag bjöd givetvis in honom också på lite käk. :) Det tror jag han uppskattade. :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mackorna smeed :)

2011-10-11 @ 21:05:39
Postat av: Anna-Maria

Det borde inte vara helt omöjligt med en koll hur det blev sen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback