Redan november!

Ja, vad dagarna går! Andra november och fortfarande har inte första snön kommit här i Piteå. Det finns ju för och nackdelar med allt...

Varför jag vill ha snö:

1: SLALOM! Det börjar riktigt krypa i benen på mig nu av längtan! Det är många år sedan kåbban inte har klarat av att öppna i oktober. Det är alldeles för varmt!

2: Det blir ljusare! Det är så ruskigt mörkt på kvällarna och cyklister och promenadare har en tendens att glömma/tänka att de inte behöver reflex. Vet inte hur många jag har varit nära att kört på!

Annars tycker jag det är skönt att det är varmt ute. Jag behöver inte vinterjackan på mig när jag jobbar. Det är helt enkelt skönt att inte behöva frysa så mycket ute... Men herregud. Nu är det november, nu är det väl ändå dags för minusgrader ute åtminstone?! För om det är iaf -3 så kan Kåbban producera snö ur snökanonerna!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer snö,men den får komma i dec.Håller med att det finns många som leker med döden utan reflexer .

2011-11-03 @ 06:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback