Aprilväder i maj




Testade fota lite med gråfiltret idag :) Jag vet inte riktigt vad det gör än, men jag märkte i stugan att det blir lite mer kontraster på skuggpartierna... Har en plan som jag skulle vilja fota med det, men vet inte när jag orkar eller har tid :) Ska bli kul att testa ännu mer med det iaf :) Ska iaf snart och fota med Anna då ska jag experimentera lite! Sen har Erika jag jobbar med ibland köpt en systemis, så hon ville också fota med mig :) KUL!

Nu ska jag strax till jobbet... Bara vikarier ikväll och imorgon så nu är det jag som har ansvaret för att allt går som det ska (känns det som) haha Nej, men det ska nog gå bra!

Angående rubriken... Konstigt väder denna vår. Här är det ju ändå ganska vanligt att det är aprilväder i april. Alltså ena dagen sol, andra snö, regn osv. Kallt en dag, varmt en annan. Men i år... Då var det ju ovanligt varmt och fint hela april i stort sett... Och nu i maj... Kallt och till och med snö (igår). Tråkigt :( Vill ha värme nu!!

Jo, alla tjejer som läser, tjejfest hos mig på fredag! :) Det blir nog ganska lugnt, dricka lite vin, tjejsnack och lite spel kanske? Och om vi skulle känna för det så har vi chaffis för utgång också ;) Jag har bestämt att det blir av oavsett hur lite många som kommer :) Det blir iaf minst jag å Anna iaf! ;)

Kram & hej!


Kommentarer
Postat av: anna

Haha ja jag kommer ;)

2011-05-04 @ 12:15:03
Postat av: Karin

Gu vad fina bilder! :) vad roligt med tjejfest, önskar att jag kunde vara där. vi får styra upp mycket roligheter när vi kommer hem :D

Postat av: Emelie

Jag vill typ komma, men jag och Martin hade tänkt se på film och sånt imorgon....:o

jag hör av mig om jag dyker upp ändå!

kram

2011-05-05 @ 20:03:46
URL: http://umbrellastormm.blogg.se/
Postat av: Malin

Man behöver inte alltid satsa på en brakfest men 100 pers, för visst är det skönt att bara vara fem sex stycken ibland :)

2011-05-05 @ 22:23:59
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: maud

Fina bilder du har tagit.Hoppas att tjej kvällen blir trevligt.

2011-05-06 @ 06:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback