Gah!

Ibland måste man prata av sig om vissa saker och jag har försökt det idag men det är inte nog. Jag är så irriterad, besviken, ledsen och samtidigt arg. Vissa delar förstår jag, men man behandlar inte en hur som helst. Som att jag inte är något värt. GAH! Tur är iaf att de jag pratat med förstår mig och förstår inte hur den andra parten kunde säga så här till mig när jag tog upp det! (Detta har inte med någon som läser detta att göra) Ingen som knappt någon känner om jag säger så, som bara jag känner... Måste bara skriva av mig lite!

Positiva är att älskingen kommer hem snart. Och jag kommer antagligen surra ihjäl honom om detta. (Han har inte heller med detta att göra) Man ger ju helt upp hoppet om framtid när det blir så här. Och när jag blir så här besviken/sårad whatever you name it, så blir jag tvärsöver. Då vill jag göra precis så som jag sa att jag inte ville. Men det orkar jag inte för kommer jag antagligen gå in i den där kära väggen som verkar vara vanlig!

Kommentarer
Postat av: karin

Men gu vad har hänt??! :S

Postat av: maud

Vad är det som har hänt.Du får berätta när jag kommer i dag.

2011-03-19 @ 07:34:23
Postat av: Anonym

Hoppas det löser sig vad de tän är..

2011-03-20 @ 11:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback