Borde ha en egen kategori med just helger ;)



Fredag hade jag en väldans roligt halvt dygn i Älvsbyn. Var där i faktiskt ganska exakt tolv timmar. Grattade mamma som hade önskat sig samma sak av alla :P Det resulterade i två fiskespön, men då kunde hon ha ett i stugan och ett i husvagnen iaf. ;) Träffade gullelfarfar och det var mys! Åsa var även ute så stannade innan jag körde vidare och pratade med henne en stund också. Sedan åkte jag, Karin, Simon, Larsson och Linus och badade i Krokträsk, superskönt var det! Sedan blev det tjejkväll hos Emma N. Vi skulle se film men det blev surr i 5 timmar typ. ;) Jase, tjejer! ;)

Lördag blev det en lång, efterlängtad sovmorgon, somnade tre på natten (var hemma halv tre på natten), och sov till elva! Så skönt! Gick upp åtta och släppte ut Izzy och somnade sedan om och vaknade elva och då kom också Izzy igen och sov. :) Myskissen!

Sedan blev det ferre hos Karin. :) Anna följde med mig dit och det var supertrevligt och kul! Kom hem typ tre tror jag? Vi stannade och åt på Max, det var mumma! :)





Igår, söndag hände det inte så mycket först. Vaknade av att jobbet ringde kl sju, men jag fattade inte vem det var, hörde bara en röst som sa "hej kan du jobba en A-tur", för det första säger nästan ingen på jobbet sådana turer, så jag har faktiskt ingen aning om hur en A-tur ser ut. Och jag tänkte "är det nån annans jobb" :P Tog ett tag innan jag hörde vem det var. :) Men sen fattade jag vad det handlade om! Men jag hade ju bara sovit typ tre timmar så jag var ju näääääästan fortfarande full, iaf bakis! Så det gick ju inte även om jag hemskt gärna vill jobba lite extra så jag tjänar ihop typ 911 kronor som det kostade oss att jag råkat boka hemresan från arlanda fel dag. (JAG VET KLANTIGT!) Jag är dessutom väldigt nojjig när det gäller sådant, brukar kolla så det är rätt flera gånger och brukar be Henke komma å kolla också, men det gjorde han inte denna gång, och jag frågad nog inte heller... ajja, vi överlever det men känns ju förstås surt... Men jag hoppas få jobba lite extra innan det, så kanske. ;)

Sedan hade jag spelkväll hos oss. Hade ju bjudit väldig många men i slutändan kom Jim, Sara, Malin, Patrik och så Henke kom också på sluttappen. :) Sara hade ett jättekul spel med sig, det blir det absolut att spela fler gånger :D Så det var riktigt trevligt! Älskar spelkvällar! :D


Kommentarer
Postat av: Karin

Så himla kul med spelkväll, tråkigt bara att ingen härifrån kunde komma.. Vickan kom aldrig då? Jag längtar till på lördag! :D

Postat av: mamma

Gud vad trevligt ni har på era tjej kvällar.Fin bild på Anna och Karin.

2011-07-28 @ 11:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback