Redan less på att vara hemma och sjuk!


(Jag har inte fått fota porträtt på Henke sedan detta, vilket var min första "test" med nya objektivet. Så jag hoppas han är hemma på torsdag så ska jag försöka komma ihåg att fota han här ute bara med vintermotiv också) :P

Den här förkylningen har inte varit den värsta, var mycket sämre sist jag var förkyld men den är så jäkla seg! Den försvinner för en stund för att sedan komma tillbaka. Först mega ont i halsen, feber, sen borta ett tag, sen värsta snuvan, sen nysattacker hela tiden, och just nu har det varit täppt i nästan 2-3 dagar och just nu är jag väldigt seg. Kanske har feber, men vet inte var mätaren är heller, men det kvittar för det förändrar ju ändå ingenting :) (detta skrev jag igår, jag orkade aldrig slutfölja inlägget) Idag vaknade jag och kände mig ganska pigg, men sedan efter jag skjutsat Henke på jobbet (är i övik nu å jobbar) så började jag känna mig sämre å sämre... Så jag for hem vid lunchen för nu måste jag satsa på att kurera mig. Jag verkar ju aldrig bli frisk om jag inte är hemma och vilar, så inget jobb mer idag eller imorgon. På onsdag hoppas jag vara på fötterna igen för jag är redan rastlös av att vara sjuk och ensam hemma. :/ Alltså seriöst, jag klättrar snart på väggarna (om jag hade orkat det) Nä nu ska jag återgå till soffan och sex and the city. Ska börja på tredje säsongen nu. (Fast jag kanske har missat en hel cd, för det funkade inte och när jag sedan söker på nätet så hittar jag inte cd 3, så kanske inte är en?) Kan ju ändå inte påverka det så det blir tredje och så får jag se om jag känner mig helt lost om jag har missat fem avsnitt. Haha, kollade nu och det är visst säsong 3 jag är på, så är på fyra snart då. Snart slut ju :p

Förresten, fick ett mms från Henkes mamma som just nu är på Phi-Phi öarna! Tror ni inte jag blev såååå mer sugen att åka dit igen? Jag tycker vi ska fira när jag får fast jobb att åka dit, men det lät inte min andre hälft så sugen på. :P


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du är piggare.

2011-01-05 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback