Sjukstuga


Här var Izzy inte gammal. :) Sötkissen!

Efter den lugna helgen så vankas väl stormen då...Henke har varit hemma måndag och idag för magen och jag har nämligen gått och blivit förkyld. Ingen mega, men tillräckligt för att vara mör i hela kroppen. Det sägs att årets influensa inte är som vanligt, nämligen att man har mindre förkylningssymtom så som snorighet och hostande och sådär. Det stämmer på mig iaf! Jag har svinit ont i halsen, lite feber och allmänt mör i hela kroppen. Och huvudvärk till och från. Så jag åkte hem från jobbet idag och ska vara hemma imorgon. För jag vill verkligen inte det ska bli värre... Måste ju vara frisk nästa vecka! Så hoppas detta gör susen och att jag är frisk på torsdag!

Så jag ligger ihopkurad i soffan idag under täcket och bara vilar. Jag har lärt mig av mina misstag då man åkt på jobbet ändå. Det tar längre tid att bli frisk plus att jag smittar andra. Så denna gång ska jag verkligen bara ta hand om mig själv och se till att bli frisk! För vem tackar mig i slutändan om jag sliter ut mig på jobbet? Just det, ingen! Och speciellt inte de jag smittar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Sara för att du tar hand om dig själv! För det gör även din vän Anna gott. Kryapådigkram

2011-12-06 @ 16:34:34
Postat av: Karin

Så sant! Ta det lugnt och drick mycket te :D och ät glass, det hjälper mot allt!

Guud så söt liten Izzy!! :) krya på dig!

Postat av: Lena

Denna förkylning kommer alltid vid fel tillfälle. Kurera dig så att du är frisk när ni åker.

2011-12-06 @ 23:09:56
Postat av: mamma

Du är så klok Sara. Krya på dig.

2011-12-07 @ 08:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback