God jul!

GOD JUL på er allihopa!



Hoppas att ni haft en mysig morgon tillsammans med nära och kära. Jag hoppas även att Ni kommer få en dundermysig dag och kväll med mycket mys, kärlek och glädje! Njut och ta vara på dagen allihopa.

Det här kommer låta märkligt, men detta inlägg skriver jag i mitten av november. ;) Jag tänker förberede mig så jag inte glömmer. I Indien är klockan nu halv tre på eftermiddagen och förmodligen har vi just kommit tillbaka till hotellet och är på väg in i duschen och byta om till julklänningen. ;) Sedan är det julbuffé på hotellet. Mums!

Jag tänker också extra mycket på mamma, pappa, bröderna, farfar, farmor och kusinerna! <3 Ni är med mig i tankarna och jag har tagit extra många "flyt" i havet idag till er alla. :)

Än en gång. En riktig god jul till er alla! Soliga, och varma kramar från Indien. =) Alla hälsar till er också! (Törs jag lova)




Kommentarer
Postat av: mamma

God jul.Ja kände på mig att du tänker på oss alla.

2011-12-30 @ 07:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback