Min regniga dag



Så här har min dag idag sett ut! Regn! Men jag måste säga att jag gjort det bästa av dagen, shopping i Luleå! Med Anna, Ida och Angelica. Mycket, mycket trevlig dag måste jag säga. :) Och ca tusen kronor fattigare, men det var jag värd! Jag tänker att det är ungefär en dags jobb... Och tänk hur många dagar jag jobbat i sommar? Så nog fasen var jag värd varenda krona jag spenderade tänker jag, visst? ;)

Och om ni vill ha förklaring till bilderna: regndroppen och taket ni ser där uppe till höger? Det är ett av alla hål i altantaket som blev när Henrik var uppe och målade där ;)  Fast några hål blev av snön i vintras också. :P Solstolen symboliserar att den riktiga sommaren är över och den var alldeles full i regn! Serien är Gossip Girl, har inte sett något i sommar men nu har jag börjat om igen. Fortfarande säsong 4. ;) Och shoppingen sist... Det blev några påsar!

Tack Anna, Ida och Angelica för en superhärlig dag! Jag har haft det trevligt! :)

Nu ska jag lägga mig i ett bad med tända ljus och mitt nya lushschampo väntar och även ett avsnitt Gossip i badet ;) Haha Jag vet, bra tanke av mig va? Ställer den på toastolen :P Men tanken är faktiskt jag ska få upp en skärm ovanför badet i framtiden, ibland är det bra att vara tillsammans med en elektriker! ;) Många tycker nog det är onödigt, men jag tycker det är skönt och avslappnande. Jag blir konstigt avslappnad när jag ser serie cch plussa på det med ett varm och härligt bad så kan ni räkna ut serultatet själva. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma



Bra att du var och shoppade,det behöver man ibland.Jätte mysigt med tända ljus i badet,och tv det vill jag också ha.

2011-08-09 @ 07:51:10
Postat av: Ida

Tack själv Sara, det var jättetrevligt! :)

Postat av: anna

Var ju bara bra saker du köpte så ;) Var en trevlig shoppingdag trots pissväder.

2011-08-09 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback