Imorgon åker vi!

Vad gör ni på söndag morgon? Själv ligger jag nog på stranden och dricker en sådan där god vattenmelon drink som mamma tipsat mig om! ;) Hoppas ni får det bra iaf här hemma och att ni också får fint väder!

Nåja, till verkligheten för en stund... Det var min lediga vecka det... Nog för att jag har en till men ja. Min lediga vecka helt själv bara hemma då. :) Det har varit skönt. Har dock haft svårt att bara göra ingenting så jag har oftast gjort lite för mycket kanske. Som mitt bak-il jag fick. Det blev inte bara en sort haha! Men jag har iaf något att bjuda våra oväntade gäster på hela hösten! ;) Cyklade förbi jobbet med en blåbärskaka och lite Katjas kokoskaka också. Och så har vi haft temys/pysselkväll, jag, Anna och Sara. Det var nog det bästa på hela veckan. <3 Det och besöket hos E & T! :) Ska ha mer sådant mys när Anna & Jesper har kommit sig i ordning i deras nya, fina lägenhet de håller på att flytta till! (Ska bli så spännande att se den sen, har bara sett några bilder och den är så sjukt, sjukt fin) Har nog aldrig sett en sådan fräsch och modern lägenhet (även om jag bara sett bilder) Tror att de kommer trivas superbra där och få det superfint!

Sedan ser jag också framemot att hälsa på Erika & Tommy, samt Karin och Stewen i deras nya hem i Umeå. Hoppas ni kommer trivas bra ni också där :) Ska bli spännande att hälsa på er iaf! :) Och shoppa i Umeå vill jag göra (det har jag ju aldrig gjort).

Nu är väskan packad. Oj vilket hoppigt inlägg det här blev. Ni får ta det eller inget. ;) 17 kg (tillsammans) har vi. Och sedan kommer jag att slänga säkert 2 kg minst när vi åker hem. Känns skönt, ifall vi kommer på att vi vill köpa hem nånting sen också!

Nu sitter jag i pyamas faktiskt! Nyduschad också... Har tänkt lägga mig i soffan och stanna där hela kvällen och zappa bland alla våra nya kanaler. (Dock bara 5 nya men ändå).

Ni får ha det så bra här hemma allihopa! Själv ska jag verkligen njuta av den här semestern och försöka att inte oroa mig inför framtida jobb eller inte jobb... Det löser sig alltid, eller hur? Bara man går in med inställningen att man verkligen vill jobba och tänker positivt. Klart att någon kommer vilja ha mig på sitt jobb? Eller hur?

Här kommer lite googlade bilder från Side.




Den här halvdagsutflykten ska vi på. Manavgat floden. Man får lättare lunch på båten och den stannar vid olika stränder och man får bada och även dyka från båten och sådant. :) Låter som något jag och H kommer att älska! :) Och en fin utflykt helt enkelt! Det ska bli så underbart att bara få rå om varandra i en vecka och bara njuta och ta det lugnt. Det kommer bli kanoners då vi båda vill se och göra ungefär samma saker under resan. Vi ska mestadels bara ta det lugnt men kanske hinna se ett och annat också, men, mycket viktigt, utan att stressa! <3

Kanske skriver här någon rad eller två sen på plats om ni har tur!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha nu en riktigt underbar resa!! :) Ni är så välkomna att hälsa på oss i umeå sen i höst när tid finns. :) Kramar

2011-08-26 @ 23:50:49
Postat av: Emelie

Nu hann vi ju inte gå ut och gå innan du åkte! :(



Åh, en av mina största önskningar och drömmar är att få åka och dyka och se massa fina fiskar och sånt! :)



Hoppas ni får det bra!

Kram!

2011-08-27 @ 00:49:35
Postat av: sR

2011-08-27 @ 11:45:48
Postat av: sara

Njuta av semestern och sola lite för mig med :)

2011-08-27 @ 11:47:34
Postat av: Karin

Åååh ha det nu alldeles underbart härligt!! :D ta ett flyt i havet åt mig och drick en grasshopper också ;) Längtar tills ni kommer och hälsar på oss sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback