Mamma å Carola ;)

Bara i helgen har ALL snö på baksidan om vårt hus försvunnit :) Härligt! Och blommorna börjar komma fram som ni såg i förra inlägget. :)



Igår var jag med min kära mor å såg Carola - "Elvis, Barbara & jag". Grymt bra konsert! Och min fina mamma gillade den också. Efteråt väntade vi så jag skulle få ta en bild på mamma & Carola. Det var kul, nu ska hon visa alla dagisbarnen det ;) haha

Jo just det ja! Jag har blivit duktig och blivit blodgivare så imorgon om jag fortfarande är ledig då så ska jag på kontroll för att se så mitt blod är grönt. (nej rött) hahaha! Dålig humor, jag vet ;) Är proverna som de ska så får jag bli blodgivare. :) Jag kom att tänka på att om jag eller någon nära mig behöver blod så vill jag ju att det ska finnas blod. Och det är grymt många som behövr blod, så då kan i alla fall jag se till att göra det jag kan - Ge blod! Jag är ju dock både stick och blodrädd, men det är säkert en vanesak. :) Hoppas bara att mina värden är bra, sist jag gjorde det så var dem ju inte det. :) Men jag gör iaf det jag kan hur som helst så :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fin bild.Ja nu har man stått tillsammans med carola.

2011-04-18 @ 17:58:04
Postat av: mari-ann

Vilken härlig bild på 2 glada tjejer. Hälsa din mamma!

2011-04-18 @ 18:52:53
Postat av: Emelie

Jo jag tycker om kulglass! Ja det borde vi :)!

Äh inte gör det nåt ,jag är inte bra på att höra av mig och jag har inte ens varit sjuk ;P

Postat av: änabanäna

Kul att din mor gillade konserten :)

Jag ska också lämna blod en dag :) Hoppas ditt blod är rött ;)

2011-04-18 @ 21:07:42
Postat av: karin

Vad kul, vilken fin bild! :D

vad bra att du blir blodgivare, jag är ju det och är också lite skraj för sprutor. haha.. vill inte titta när dom sticker.. har dock lite dåliga ådror, dom åker bara undan, måste stickas djupt.. :P

2011-04-18 @ 21:29:38
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja det är superhärligt! Du får gärna komma och bada i sommar :) Hur ser nästa vecka ut för dig? Tycker det är dags att styra upp en dejt snart! :)

2011-04-20 @ 16:44:21
URL: http://linneali.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det låter bra det :) Jag jobbar 7 - 16.45 tis, ons och tors men vi behöver ju inte hänga sent på kvällen :) Det är ofta monsterpass på Hamnplan, jobbigt att börja 7 och jobba så länge :P

2011-04-20 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback