Sjuk liten ynkling

Idag är jag inte så tuff... Mår sämre idag och det är inte att leka med... Och ingen hemma som tycker synd om mig... Och så blir jag erbjuden jobb på fredag men hon frågade ifall jag behövde vara hemma och kurera mig med tanke på att jag jobbar i helgen och jag sa ja. Jag borde väl må bättre då men jag behöver verkligen vila upp mig och dessutom har vi ju lite planer för min "helg" som alltså är torsdag & fredag! Det är så synd att jag ska behöva må dåligt över det till och med när jag faktiskt är sjuk!

Kommentarer
Postat av: karin

Ta det lugnt Sara, du kan ju inte hjälpa att du är sjuk :) krya på dig !

Postat av: anna

Nej, precis! Krya på dig sötnos!

2011-04-06 @ 13:47:24
Postat av: Linnea

Precis! Du kan inte rå för om du är sjuk :) Se nu till att vila upp dig ordentligt istället!

2011-04-06 @ 13:52:45
URL: http://linneali.blogg.se/
Postat av: emma

Krya på dig! Jag har själv oxå åkt dit nu så.. bara kurera sig!!

2011-04-06 @ 19:22:19
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: mamma

Vila upp dig och tänk på dig själv och inte vad andra ska tycka är man sjuk så är man krya på dig.

2011-04-07 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback