Hemma igen!



Är hemma sedan ett bra tag tillbaka... Orkar inte skriva något nu, tänkte göra det någon annan dag då jag har tid! Men har haft jättekul å härligt var det att åka igen! -Trots min hittils största krasch! (Den lovar jag att berätta mer om sedan också). Nu ska jag bara njuta av att ha Henrik hemma de sista timmarna av kvällen innan han åker iväg och jobbar borta igen på måndag! Börjar bli ganska van nu... Gräsänka ungefär måndag-torsdag varje vecka sedan januari! Imorgon har jag i alla fall massa tvätt och städ att göra efter jobbet så jag ska nog lyckas få tiden att gå snabbt tror jag!

Har blivit förkyld på kuppen också. Verkar vara en seg en för jag kände lite i halsen redan i fredags och det är väl först ikväll jag känner mig seg! Men då har jag också sovit lite plus att jag körde hela vägen från Tärnaby och hem! Hoppas det inte blir värre än så här iaf :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni har haft det bra ser jag på alla dina underbara bilder.Din vurpa måste man få höra,tur att jag inte fick se dig åka i 70knyck.Då hadde mamma hjärtat tickat fort.Du gjorde väl inte illa dig då du vurpa.

2011-04-04 @ 06:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback