Allas älskade Astrid ;)




Kollar på Astrig Lindgrens samlade filmer nu! Kom på hur mysigt det skulle vara en kväll som denna när jag ändå är sjuk! Önskar bara att en kompis eller två ville vara här och hänga med mig :) Men man tager vad man haver. Izzy duger bra också ;) Börjar med Barnen i Bullerbyn nu :)

Åh, nu kom världens bästa Anna med kamomillte och sorbetglass (hade hört att kamomillte ska göra susen mot förkylningar). Vilken underbar vän jag har i dig <3 Måste ses när jag blir frisk nu! Saknar ju dig, tur jag fick se dig idag iaf så är saknaden inte lika stor. Det är konstigt det där hur man vänjer sig vid människor. Förut sågs vi ju inte ofta men nu när jag är van att ha henne nära så saknar jag henne om vi inte setts på en vecka! haha Tack igen snälla du <3

Ska ringa och säga jag inte kommer på jobbet imorrn, måste ta tag i det här för att bli frisk, vill inte vara sjuk igen i helgen ju! Vankas ju 30 års fest!


Kommentarer
Postat av: Linnea

När du har kryat på dig måste vi styra upp en dejt! ;)

Postat av: karin

Ååååh Astrid Lindgren :) jag hade kommit till dig på stört om jag var hemma!! jag blir ju aldrig smittad heller ;D

2011-04-12 @ 23:36:57
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får ta lite astridmys nånkväll :) och disneymys? ;) Ledsen jag hade så bråttom bara haha, hade viljat köpa en annan glass som jag själv visste var suuuupergod men den fanns inte på coop. Antagligen bara på ica, eller om vi köpte den på Willys. HUr som, hoppas glassen smakar ändå så får du smaka den andra en annan gång :P



Krya!

2011-04-13 @ 10:49:36
Postat av: sara

ja du är så välkommen när som helst :) ikväll kommer mira hit ifall du är barnsugen ;)

2011-04-13 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback